SELECTIE INSTRUMENTE MUZICALE DUPA MARCA:
Categorii de
instrumente muzicale
instrumente muzicale
Chitara electrica Squier Mini Strat 3/4 V2
Squier Mini Strat este versiunea 3/4 ( lungimea scalei 578 mm) a chitarei Bullet® Strat, fiind o chitara ideala pentru calatorie pentru chitaristi de toate varstele, dar si ca prima chitara pentru tinerii incepatori .
Specificatie | |||
|
Model: | Squier Mini Strat | |
Serie: | Squier Bullet | ||
Culoare/gat/numar model | Black | ||
Torino Red | |||
Pink | |||
|
Forma: | Stratocaster | |
Material: | Hardwood laminat | ||
Finisaj: | Lac poliuretan | ||
Gat | Material: | Artar | |
|
Forma: | "C" | |
Lungimea scalei: | 22.75” (578 mm) | ||
Radius tastura | 9.5" (241 mm) | ||
Numar de taste | 20 | ||
Taste: | Medium | ||
Pragus (string nut): | Os sintetic | ||
Latime pragus: | 1.6” (40.6 mm) | ||
Plauta gat: | Standard cu 4 bolturi | ||
Finisaj: | Lac poliuretan | ||
Tastiera: | Indian Laurel | ||
Insertii de pozitie: | Puncte sidefate | ||
Elecronica | Doza bridge: | Standard Single-Coil Strat | |
Doza middle: | Standard Single-Coil Strat | ||
|
Doza neck: | Standard Single-Coil Strat | |
Configurare doze: | SSS | ||
Control: | Master Volum, Master Ton | ||
Comutator doze: | 5 pozitii: poz. 1 - doza bridge, poz. 2 - dozele bridge si middle, poz. 3 - doza middle, poz. 4 - dozele middle si neck, poz. 5 - doza neck | ||
Hardware | Bridge: | 6-saddles cu tremolo sincronizat stil vintage | |
|
Cheite acordare | Standard turnate | |
Orientare: | Pe mana dreapta | ||
Pickguard: | 1 strat, alb | ||
Butoane control: | Albe, plastic | ||
Diverse | Corzi: | Fender® USA 250L, NPS, (.009-.042 Gauges) | |
|
Caracteristici specifice modelului | ||
Caracteristici | ||
Tip chitare | Chitare 6 corzi | |
Forma corpului | Stratocaster | |
Configuratie doze | SSS | |
Doze | Pasive | |
Bridge | Fix |
Accesorii

2 comentarii 

Mircea C. - 08-01-2016 23:56
Experienta noastra, pe scurt:
1. Upgrade ptr fiul meu de 6 ani, clasica>electrica;
2. Cadou de craciun!..
3. La magazin totul in regula. Atat eu, cat si sotia, nepriceputi, dar si neatenti, nu studiem corect chitara. Mergem pe mana celui din magazin care ne face un demo, chitara suna bine. O cumparam fericiti!
3. De Craciun incepe distractia, scoate chitara, uau, hai sa ne bucuram de ea. O iau si eu la studiat mai in amanunt. Si descopar tot felul de probleme de finisaj.... suruburi inchise stramb, ba unul inchis doar jumate, coarda groasa nu statea pe ambele picioruse, tot poduletul ala era intr-o parte. Binenteles ca zdranganea fff enervant.
4. Oprim toata joaca. Bagam chitara la loc sa nu cumva s-o stricam noi. Ne-a cam disparut tot cheful, ca sa zic asa... mai ales copilului.
5. Ma gandesc: e magazin serios, sigur nu dadeau ei teapa...suntem noi paranoici.
6. Ajung la magazin dupa sarbatori. Vine baiatu' si se uita la chitara, zice ca asa trebuie sa stea coarda intr-un piciorus, ca sa ia forma griff-ului...zice ca surubul asa trebuie sa stea, jumate desfacut, ca asa i-a dat unghiul lutierul. O acordeaza din nou, bum-bum, e ok. mergeti acasa linistiti. Eu civilizat, ma conformez. Ii spun, totusi, ca ei sunt singuri care pot depista un defect de fabricatie, eu nu ma pricep. ”Nu,nu, totul e ok. E doar partea asta estetica....” Imi zice, totusi, daca vreti, eu pot sa insurubez surubul pana la capat, dar nu mai acopera garantia daca apare vreo problema cu sunetul!? Eu ii spun ca rolul unui surub este sa fie insurubat, altfel, de ce s-ar numi surub?!
7. Ajung acasa, in 5 minute zdrangane la fel. Sun inapoi! De data asta il intreb cum facem sa inapoiez instrumentul. Imi spune sa vin a doua zi si nu vor fi probleme.
8. A doua zi nu mai raspunde nimeni la magazin. Sun la sediu, office! Raspunde patroneasa! Facand abstractie de vocea si atitudinea d-nei, deloc melodioasa pentru un om ce se ocupa, de ce nu, de muzica si instrumente....nu vreti sa stiti ce a putut sa-mi faca duduia, care nu a vrut sa-si divulge numele!..
Nu pot sa cred ca am avut parte de discutia aia stupida, dusa la extrem doar de o ambitie stupida, bazata pe lege, ok, dar fara nicio legatura cu Serviciile Excelente acordate de celalalt cumparator.
Eu nu sunt un client pretentios...va jur....dar nu-mi poti baga in ZIUA DE AZI pe gat cu forta un produs care nu este conform, care prezinta CLAR un defect, si sa-mi dai cu legea in cap, ca tu ai obligatia sa repari produsul in 15 zile, sa-l aduci la conformitate. Pai, n-ai decat sa-l repari...dar da-mi altul nou sau banii inapoi. VOI mi l-ati vandut defect, trebuia lutierul de serviciu sa se asigure ca produsele oferite la vanzare sunt conforme! Nu sa-l vindeti, ca sa-l aduc eu in service-ul care nici ala nu mai exista...RIP Colectiv!
In final, dupa circul pe care am fost fortat sa-l fac, vine sotul/patronul la telefon...care zice, stiti ceva, maine sa veniti la magazin sa va dau banii inapoi! De parca, imi facea o favoare!!
Dumenzeule, si probabil, voi chiar sperati sa rezistati pe piata cu o astfel de atitudine??
Am comandat din alta parte, 5 ani garantie si 90 zile banii inapoi fara discutii!
Eu chiar sunt genul care as cumpara din piata doar ca sa ajut taranul sa manance o paine, dar cu caractere precum cele de la telefon....sper sa va treziti intr-o buna zi la realitate.
Baietii de la magazin au fost ok, pana la urma.... Singurul repros ar fi sa incerce sa nu mai vanda un produs pe care ei insisi nu l-ar cumpara!! E o regula de baza in comert, da-o-n ma'sa de treaba! V-am si explicat filosofia...
Na, cam atat de pe scurt am putut! Acum ori voi fi cenzurat, ori sper sa ajute un posibil cumparator de Mini Fender. E faina jucaria!
1. Upgrade ptr fiul meu de 6 ani, clasica>electrica;
2. Cadou de craciun!..
3. La magazin totul in regula. Atat eu, cat si sotia, nepriceputi, dar si neatenti, nu studiem corect chitara. Mergem pe mana celui din magazin care ne face un demo, chitara suna bine. O cumparam fericiti!
3. De Craciun incepe distractia, scoate chitara, uau, hai sa ne bucuram de ea. O iau si eu la studiat mai in amanunt. Si descopar tot felul de probleme de finisaj.... suruburi inchise stramb, ba unul inchis doar jumate, coarda groasa nu statea pe ambele picioruse, tot poduletul ala era intr-o parte. Binenteles ca zdranganea fff enervant.
4. Oprim toata joaca. Bagam chitara la loc sa nu cumva s-o stricam noi. Ne-a cam disparut tot cheful, ca sa zic asa... mai ales copilului.
5. Ma gandesc: e magazin serios, sigur nu dadeau ei teapa...suntem noi paranoici.
6. Ajung la magazin dupa sarbatori. Vine baiatu' si se uita la chitara, zice ca asa trebuie sa stea coarda intr-un piciorus, ca sa ia forma griff-ului...zice ca surubul asa trebuie sa stea, jumate desfacut, ca asa i-a dat unghiul lutierul. O acordeaza din nou, bum-bum, e ok. mergeti acasa linistiti. Eu civilizat, ma conformez. Ii spun, totusi, ca ei sunt singuri care pot depista un defect de fabricatie, eu nu ma pricep. ”Nu,nu, totul e ok. E doar partea asta estetica....” Imi zice, totusi, daca vreti, eu pot sa insurubez surubul pana la capat, dar nu mai acopera garantia daca apare vreo problema cu sunetul!? Eu ii spun ca rolul unui surub este sa fie insurubat, altfel, de ce s-ar numi surub?!
7. Ajung acasa, in 5 minute zdrangane la fel. Sun inapoi! De data asta il intreb cum facem sa inapoiez instrumentul. Imi spune sa vin a doua zi si nu vor fi probleme.
8. A doua zi nu mai raspunde nimeni la magazin. Sun la sediu, office! Raspunde patroneasa! Facand abstractie de vocea si atitudinea d-nei, deloc melodioasa pentru un om ce se ocupa, de ce nu, de muzica si instrumente....nu vreti sa stiti ce a putut sa-mi faca duduia, care nu a vrut sa-si divulge numele!..
Nu pot sa cred ca am avut parte de discutia aia stupida, dusa la extrem doar de o ambitie stupida, bazata pe lege, ok, dar fara nicio legatura cu Serviciile Excelente acordate de celalalt cumparator.
Eu nu sunt un client pretentios...va jur....dar nu-mi poti baga in ZIUA DE AZI pe gat cu forta un produs care nu este conform, care prezinta CLAR un defect, si sa-mi dai cu legea in cap, ca tu ai obligatia sa repari produsul in 15 zile, sa-l aduci la conformitate. Pai, n-ai decat sa-l repari...dar da-mi altul nou sau banii inapoi. VOI mi l-ati vandut defect, trebuia lutierul de serviciu sa se asigure ca produsele oferite la vanzare sunt conforme! Nu sa-l vindeti, ca sa-l aduc eu in service-ul care nici ala nu mai exista...RIP Colectiv!
In final, dupa circul pe care am fost fortat sa-l fac, vine sotul/patronul la telefon...care zice, stiti ceva, maine sa veniti la magazin sa va dau banii inapoi! De parca, imi facea o favoare!!
Dumenzeule, si probabil, voi chiar sperati sa rezistati pe piata cu o astfel de atitudine??
Am comandat din alta parte, 5 ani garantie si 90 zile banii inapoi fara discutii!
Eu chiar sunt genul care as cumpara din piata doar ca sa ajut taranul sa manance o paine, dar cu caractere precum cele de la telefon....sper sa va treziti intr-o buna zi la realitate.
Baietii de la magazin au fost ok, pana la urma.... Singurul repros ar fi sa incerce sa nu mai vanda un produs pe care ei insisi nu l-ar cumpara!! E o regula de baza in comert, da-o-n ma'sa de treaba! V-am si explicat filosofia...
Na, cam atat de pe scurt am putut! Acum ori voi fi cenzurat, ori sper sa ajute un posibil cumparator de Mini Fender. E faina jucaria!
Alina - 05-09-2015 13:28
Serviciile sunt excelente iar de chitara nu ma mai pot desparti